Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Tarnobrzegu

Kopernika 3, 39-400 Tarnobrzeg

Przejdź do treści

Unieważnienie postępowania nr AG.26.2.9.2020 o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19”.

Unieważnienie postępowania nr AG.26.2.9.2020 o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19”.

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 408
Utworzono dnia: 12.08.2020
Dokument wprowadził:
Mirek Wojciechowski
Dokument opublikował:
Mirek Wojciechowski
Dokument wytworzył:
Agata Rybka
Wytworzono:
12.08.2020
Podmiot udostępniający informację:
MOPR Tarnobrzeg

Historia publikacji

  • 05.01.2021 10:40, Administrator
    Wyłączenie widoczności strony
  • 12.08.2020 09:54, Administrator
    Edycja strony: Unieważnienie postępowania nr AG.26.2.9.2020 o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19”.
  • 12.08.2020 09:54, Administrator
    Dodanie załącznika: Unieważnienie postępowania AG.26.2.9.2020