Uwaga ! Informacja dotycząca dodatku mieszkaniowego i energetycznego
W związku ze zmianą zasad obsługi interesantów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu, osoby zamierzające ubiegać się o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz zryczałtowanego dodatku energetycznego informujemy, że wnioski można złożyć za pośrednictwem Poczty Polskiej SA lub osobiście w punkcie podawczym znajdującym się przy wejściu głównym do budynku.
- do wypełnionego i podpisanego wniosku składanego w marcu 2020 r. należy dołączyć wypełnioną i podpisaną deklarację o wysokości dochodów za okres trzech miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia wniosku, tj.grudzień 2019r., styczeń i luty 2020 r. oraz ostatnią fakturę vat za energię elektryczną (w przypadku braku w lokalu centralnie dostarczanej ciepłej wody, centralnego ogrzewania lub gazu).
W celu łatwiejszej weryfikacji danych zawartych w złożonych dokumentach, można dołączyć zaświadczenia o uzyskiwanych dochodach z trzech w/w miesięcy, wszystkich członków gospodarstwa domowego (np. zaświadczenie z pracy, odcinki wypłat renty, emerytury lub zaświadczenie ZUS, zaświadczenie z uczelni o wys. stypendium itp.)
- do wypełnionego i podpisanego wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego należy dołączyć kopię umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej o ile wniosek jest składany pierwszy raz lub warunki umowy uległy zmianie.