Program Tarnobrzeska Karta Seniora
Prezydent Miasta Tarnobrzega mając na względzie oczekiwania osób starszych, oraz widząc potrzebę aktywizacji społecznej, kulturalnej i sportowej tarnobrzeskich seniorów wystąpił do Rady Miasta Tarnobrzega z propozycją przyjęcia uchwały w sprawie Programu Tarnobrzeska Karta Seniora. Rada Miasta Tarnobrzega przyjęła Program Uchwałą Rady Miasta Tarnobrzega Nr LXVII/800/2014 z dnia 7 listopada 2014r, zmienionej Uchwałą Nr XIX/186/2019 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 30 października 2019r.
DO KOGO SKIEROWANY JEST PROGRAM ?
Program jest adresowany do mieszkańców miasta Tarnobrzega, którzy ukończyli 60 rok życia, zamieszkałych na terenie miasta Tarnobrzega (posiadający zameldowanie na pobyt stały lub czasowy na terenie miasta Tarnobrzega).
W ramach Programu wydawana jest Tarnobrzeska Karta Seniora uprawniająca zwiększenie dostępu do usług kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych świadczonych przez jednostki organizacyjne miasta Tarnobrzega, jak również stworzenie możliwości skorzystania z ulg i zniżek przy zakupie towarów lub usług oferowanych przez inne podmioty, które zgłoszą deklaracje przystąpienia do programu.
JAK MOŻNA OTRZYMAĆ: TARNOBRZESKĄ KARTĘ SENIORA
Należy złożyć wniosek o wydanie Tarnobrzeskiej Karty Seniora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu, pok. 128.
Dodatkowe informacje dotyczące Tarnobrzeskiej Karty Seniora oraz wniosku można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu, ul. Kopernika 3, pokój 128 oraz pod numerem telefonu: 15 8220697 wew. 128.
Wzory wniosków są dostępne również na stronie internetowej ośrodka
Składając wniosek o wydanie Tarnobrzeskiej Karty Seniora należy załączyć następujące dokumenty:
- okazać dowodu tożsamości,
- zaświadczenie o czasowym zameldowaniu na terenie miasta Tarnobrzega w przypadku braku stałego meldunku na terenie miasta Tarnobrzega.
- upoważnienie dla osoby do złożenia wniosku o Tarnobrzeską Kartę Seniora i jej odbiór jeśli Senior nie może odebrać osobiście.
Tarnobrzeska Karta Seniora jest ważna od dnia wydania, do dnia końca realizacji Programu Tarnobrzeska Karta Seniora.
DOKUMENTY do pobrania:
WNIOSEK o wydanie Tarnobrzeskiej Karty Seniora [ POBIERZ ]
UCHWAŁA Nr LXVII/800/2014 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 7 listopada 2014 roku w sprawie uchwalenia Programu Tarnobrzeska Karta Seniora na terenie miasta Tarnobrzega [ POBIERZ ]
UCHWAŁA Nr XIX/186/2019 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 30 października 2019 roku w sprawie zmiany uchwały Nr LVII/800/2014 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 7 listopada 2014 roku w sprawie uchwalenia Programu Tarnobrzeska Karta Seniora na terenie miasta Tarnobrzega [ POBIERZ ]
ZARZĄDZENIE Nr 99/2020 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z dnia 05 marca 2020r. w sprawie określenia wzorów dokumentów związanych z realizacją Programu Tarnobrzeska Karta Seniora [ POBIERZ ]
WZÓR Tarnobrzeskiej Karty Seniora[ POBIERZ ]
DEKLARACJA przystąpienia do programu Tarnobrzeska Karta Seniora [ POBIERZ ]
POROZUMIENIE o przystąpieniu do współpracy w zakresie realizacji Programu Tarnobrzeska Karta Seniora na podstawie Uchwały Nr LXVII/800/2014 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 7 listopada 2014 roku, zmienionej Uchwałą Nr XIX/186/2019 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 30 października 2019r. [ POBIERZ ] i [ POBIERZ ]
ROZLICZENIE miesięczne zrealizowanych świadczeń z Programu Tarnobrzeska Karta Seniora za okres stanowiący załącznik do noty obciążeniowej lub faktury (dokument tylko dla jednostek samorządowych) [ POBIERZ ]
Program ma charakter otwarty. Wszystkie podmioty, które złożą deklarację przystąpienia do programu oraz podpiszą stosowne porozumienie z Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu zostaną partnerami programu, na każdym etapie jego funkcjonowania. Partnerzy programu otrzymają specjalne naklejki promujące Program Tarnobrzeska Karta Seniora, które zamieszczają jako informację o swoim udziale w Programie w miejscach świadczenia usług, przyjmowania opłat.
Do Programu mogą przystąpić nie tylko jednostki budżetowe Miasta Tarnobrzega, ale również podmioty zewnętrzne, komercyjne.