Informacja w sprawie zmiany formy obsługi klienta przez MOPR - Dział Świadczeń Społecznych
Szanowni Państwo,
W trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne informujemy o zmianie obsługi Klientów *
Wnioski i inną korespondencję dotyczącą: świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego „500+” przekazujemy drogą elektroniczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej SA lub osobiście w punkcie podawczym znajdującym się przy wejściu w głównym budynku.
Wnioski o dodatek mieszkaniowy, dodatek energetyczny przesyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej SA lub osobiście w punkcie podawczym znajdującym się przy wejściu w głównym budynku.
Informacji telefonicznej udzielamy centrala nr tel. 15 8226097
- w zakresie świadczeń rodzinnych pod nr telefonów: wew. 221, 201.220
- w zakresie funduszu alimentacyjnego wew. 221, 203
- w zakresie świadczeń wychowawczych wew.221, 204, 220
- w zakresie dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych wew. 106
Informujemy, że wypłata świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych „500+” odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wypłat umieszczonym na stronie internetowej www.mopr.pl, terminy wypłat również są podane w decyzjach przyznających w w świadczenia.
Wypłata w/w świadczeń będzie się odbywać drogą elektroniczni na konta wnioskodawców.
Wypłaty dodatków mieszkaniowych i energetycznych są realizowane do 10 dnia każdego miesiąca.
* (na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Dz.U. z 2020 r. poz. 374).