Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu

Informacja dotycząca składania wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego i świadczenie „Dobry Start”300+.

Utworzono dnia 24.06.2020

Od 1 lipca 2020 roku tylko drogą elektroniczną należy składać wnioski na nowy okres zasiłkowy 2020/2021 o zasiłki rodzinne, świadczenie z funduszu alimentacyjnego oraz jednorazowe świadczenie „Dobry Start” 300+ .

Wnioski składamy jeśli posiadamy "Profil zaufany" lub "Kwalifikowany podpis elektroniczny".

Podpis kwalifikowany jest elektronicznym podpisem równoważnym podpisowi własnoręcznemu.

Aby uzyskać profil zaufany należy:

  1. wejść na stronę ePUAP : www.epuap.gov.pl
  2. zarejestrować się – założyć konto na ePUAP,
  3. zalogować się na swoje konto, następnie wypełnić wniosek o nadanie profilu zaufanego

Wnioski na świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego wysyłamy przez stronę: https://empatia.mpips.gov.pl/

Wnioski na  świadczenie „Dobry Start"  poprzez przez strony internetowe; serwisy bankowości elektronicznej niżej wymienionych banków:

  • Alior Bank SA
  • Bank Millennium SA
  • Bank Pekao SA
  • Bank Pocztowy
  • Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz wybrane zrzeszenie Banki Spółdzielcze
  • Credit Agricole Bank Polska SA
  • Getin Noble bank SA
  • ING Bank Śląski SA
  • mBank S.A
  • Nest Bank S.A
  • PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo)
  • SGB – Bank SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze

 

Dane adresowe

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Tarnobrzegu

ul. Kopernika 3, 39-400 Tarnobrzeg

tel/fax: (0-15) 823-07-38, 822-60-97
e-mail: mopr@mopr.pl

Godziny pracy:
Ośrodek:
poniedziałek - piątek 730 – 1530

Kasa ośrodka:
poniedziałek - piątek 1100 – 1300