Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Tarnobrzegu

Kopernika 3, 39-400 Tarnobrzeg

Przejdź do treści

Postępowanie o udzielenie zamówienia pn.: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19”

Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19” dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego, tj.:Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu, ul. Kopernika 3, 39-400 Tarnobrzeg, sekretariat – pok. 307 w terminie do dnia 16.09.2020r. do godz. 15:00.

Koperta powinna być oznaczona informacją: „Oferta w ramach projektu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19 – SPRZĘT KOMPUTEROWY I AUDIOWIZUALNY”

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 230
Utworzono dnia: 09.09.2020
Dokument wprowadził:
Mirek Wojciechowski
Dokument opublikował:
Mirek Wojciechowski
Dokument wytworzył:
Agata Rybka
Wytworzono:
09.09.2020
Podmiot udostępniający informację:
MOPR Tarnobrzeg

Historia publikacji

  • 05.01.2021 10:40, Administrator
    Wyłączenie widoczności strony
  • 14.09.2020 14:36, Administrator
    Dodanie załącznika: Zmiana do: Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • 14.09.2020 14:35, Administrator
    Dodanie załącznika: Odpowiedzi na pytania Wykonawców do zapytania ofertowego