Informacja w sprawie zmiany formy obsługi klienta przez MOPR – Zespół pracowników socjalnych oraz poradnictwa specjalistycznego
Szanowni Państwo,
W trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne informujemy o zmianie obsługi Klientów
Wnioski i inną korespondencję dotyczącą wniosków o pomoc przekazujemy drogą elektroniczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej SA lub osobiście w punkcie podawczym znajdującym się przy wejściu w głównym budynku MOPR.
Informacji telefonicznej udziela centrala - nr tel. 15 822-60-97 wew. do pracowników socjalnych 206, 207, 208, 209, 210, 211
* (na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Dz.U. z 2020 r. poz. 374).